روزانه های من

یه جای اختصاصی برای حرفهای من

روزانه های من

یه جای اختصاصی برای حرفهای من

برگ نوزدهم

سلام سلام ! مریمی هستم یک بدقول !!!

خودمم میدونم آقا ! دعوام نکنید

یه چند روزی نبودم جاتون خالی رفته بودم ق/ش/م

خیلی خوش گذشت ! خیییییییییییییلی ! جاتون سبز 

مخصوصا جزایر هنگام و دلفیناش عالی بود . من که از ذوق دلفینا داشتم چپه میشدم تو آب . یه نقش حنای خیلی خوشگل هم روی دستم کشیدم جاتون خیلی سبز

امروز هم با داداش رفتیم تا واسه اولین بار با ماشین یه کلاچ و ترمز رانندگی کنم ! فک کنم دق کرد از دستم 

آخه یه دفه به جای ترمز گاز دادم یه بارم خاموش کردم . خب هول میشم دیگه چیکار کنم !!!


بازم زندگیم تحت تاثیر حمله یه رت باتلر قرار گرفته ! نمیدونم خوبه یا بد اما فعلا که هست 

نظرات 2 + ارسال نظر
اماسیس پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 19:31

وا!

اینهمه تو توئیتر ی ، 2 تا عکس مگه چقد وقتتو میگیره؟

اونم به چشم

اماسیس سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 22:04

واییییییییییییی چه عالی مریم بانوویی

یه دو تا عکسم تنگ پستت میذاشتی تا به فیض کامل برسونی ما رو خب!

چه توقعاتی از من تنبل داری !!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد