روزانه های من

یه جای اختصاصی برای حرفهای من

روزانه های من

یه جای اختصاصی برای حرفهای من

برگ هیجدهم

سلام سلام سلام

بنده اومدم با کلی تاخیر

میدونم بدقول شدم اما همش تقصیر بانو میباشد چون به بنده یه فروند فیل خیس شکن داده منم که معتاد ت/و/ع/ی/ت/ر یادم میره اصن وبلاگی هم بود !

بعله با سلام و صلوات بنده امتحان رانندگی قبول شدم و دیروز هم گواهینامه ام اومد 

دیگه اینکه کلاس بدنسازی میرم و الان همه تنم درد گرفته . ایشالا که لاغر شم  13 کیلو از وزنم دوباره برگشته و الان دوباره یه ضایع تمام عیارم  

پازلمم بالاخره تموم شد امروز صبح هم چسبوندمش و آماده کردمش برای قاب گرفتن

فعلا که اخبار همیناس حالا تا ببینم که چی میشه

برم که ت/و/ع/ی/ت/ر صدام میزنه ! فعلا خدافظ 

راستی یه دوست عزیز تر از جان اینجا رو میخونه : بهت سلام ویژه میکنم خانوم گل 

نظرات 5 + ارسال نظر
اماسیس پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 22:00

میگم راه نداره از توئیت بیاین بیرون یه پست همین الان یهویی بذارین ؟

چشم چشم ! هستیم خدمتتون

اماسیس جمعه 5 دی 1393 ساعت 12:10

خواهری ، خیلی تو لاین و وایبر و ایناس ولی من اصلا" دوسشون ندارم

از توویتر هم چیزی نمی دونم

وبلاگ رو به همشون ترجیح میدم

وای هیچی اینستا و تو/عیتر نمیشه

اماسیس جمعه 5 دی 1393 ساعت 12:09

مریمی و تویییتر همین الان یهویی

اماسیس جمعه 5 دی 1393 ساعت 12:08

بعد سوالی که پیش میاد اینه که بانو اینجا رو میخونه ؟یعنی بهش آدرس اینجا رو دادی یعنی؟

نه نه نه ! اصصصصصصصصصصصلا!

اماسیس جمعه 5 دی 1393 ساعت 12:08

خب به سلامتی و تبریک

مچکر مچکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد