روزانه های من

یه جای اختصاصی برای حرفهای من

روزانه های من

یه جای اختصاصی برای حرفهای من

برگ شونزدهم

سلام به همه

خوبید؟! ایشالا که خوب باشید

خب اومدم یه ذره پراکنده های ذهنم رو خالی کنم و برم

اول که دقیقا فردای روزی که بانو زنگ زد که قبول شده ، دوباره زنگ زد و با گریه و زاری گفت که قبول نشده و اسمش رفته تو لیست سه برابر ظرفیت. و این ینی کشک فی الواقع  خیلی دلم سوخت براش اما خب کارشم نمیشه کرد به جاش یه کارخونه خیلی خوب رفته مصاحبه و ممکنه که اونجا قبول شه


براتون گفته بودم یه معجزه توی راه داریم؟! اما نگفته بودم که جوجوی عمه آقاست 

اینقده خوشحالم که نگو . هرچیزی میبینم دوست دارم که براش بخرم ! اما خب متاسفانه بیکاری و بی پولی مانع میشه

البته خرید میکنما اما نه اونطوری که دلم میخواد ! دارم براش یه پازل هزار تیکه میچینم 


امشب با بانو و اوکان و ممد بیرون بودیم واسه شام . جاتون خالی خیلی خندیدیم . اما خب اوکان که نیش به من نزنه میمیره آخرش تیکه اش رو انداخت  گفتش از م.ش. چه خبر؟! گفتم خوبه ! گفت هنوزم با هم تماس میگیرید؟؟؟ گفتم آره ! گفت هنوز خواستگاری نکرده ازت؟؟؟ ...... گفتن داره که دلم میخواست کله اش رو از جا بکنم؟!

فردا هم چهلم زن عمومه . به همین سادگی چهل روز گذشت . چه داستانایی که سر هم نشده این روزا . راسته که میگن مادر ستون خونه اس . قدرشو بدونید 



نظرات 4 + ارسال نظر
emasis جمعه 7 آذر 1393 ساعت 09:57 http://emasis.blogsky.com/

میگما
تو چرا باکسیکه بازبونش نیش میزنه رفت و امدداری خب؟

چون ناچار ام ! درسته اوکان قبلا دوست من بود اما الان دوست بانو شده
بانو هم از اونجایی که میدونه مقصر بوده همیشه سعی میکنه بین ما صلح بده
منم دلم نمیخواد دل بانو بشکنه مجبور میشم اوکان رو تحمل کنم
اما خب بازم باید یه مدتی قطع رابطه کنم باهاش

emasis جمعه 7 آذر 1393 ساعت 09:56 http://emasis.blogsky.com/

ایشالله کار دوستتون درست شه

ایشالااااااااااااااااااااااا

emasis جمعه 7 آذر 1393 ساعت 09:53 http://emasis.blogsky.com/

مگه صحبت از یه بچه کوچیک نیست؟

اونوقت پازل هزار تکه؟ خواهری یه دونه گرفت 2 تا سر حلش به مشکل خوردیم!

چرا خب ! من دارم پازل رو برای نینی درست میکنم
من یه دونه قبلا درست کردم
اما این خیلی سخت تره
خیلی حوصله میخواد

emasis جمعه 7 آذر 1393 ساعت 09:50 http://emasis.blogsky.com/

خدا رحمتشون کنه زن عموتونو

مرسییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد