روزانه های من

یه جای اختصاصی برای حرفهای من

روزانه های من

یه جای اختصاصی برای حرفهای من

برگ پونزدهم

خب برگ پونزدهم یه هوا شاد تر از قبلی هاس

دارم بالاخره میرم کلاس رانندگی ، وضعیتمم بدک نیس .احتمالا در و دیوار شهر از دستم در امان می مونن 

فکرکنم به زودی موفق به اخذ اون کارت کوچولو بشم بعد از کلاغ سال سن.

گفتم سن یاد یه چیزی افتادم . عزیزان ، جدیدا موفق به یه گونه ای از انسان ها شدم که وقتی میبینن یه خانم نشسته پشت فرمون احساس میکنن اگر چیزی نگن ما فکر میکنیم زبونشون رو پیشی خورده !!!

خیلی متاسفم که بگم حتی خیلیاشونم خانم هستن! 

یا یه سری از راننده هایی که تا یه آدم بیتجربه میبینن مستقیم و با سرعت میرن سمتش یا از راست سبقت میگیرن که بترسوننش. خب آخه برادر عزیز من ، مثلا میخوای چی رو ثابت کنی ؟؟؟ که خیلی شوماخری؟؟؟ باعشه ! تو شوماخر من هیچی ! مدال طلا مال تو ! واقعا که چی؟! حالا من شانس آوردم که اصلا اهل ترسیدن و میدون خالی کردن نیستم

متاسفم برای افرادی که هنوز درک نکردن سالهاست که نگاه جنسیتی هنگام کار ها ( مخصوصا بیرون منزل ) عوض شده . سالهاست آقایون آشپزی میکنن ، خانوما رانندگی میکنن و خیلی چیزای دیگه .

خب دیگه ! فرهنگ سازی بسه

مورد بعدی اینکه بانو امتحان تا/مین/اج/تم/اعی رو قبول شده . خدا رو شکر بالاخره داره به دوری از جهنم نزدیک میشه

امروز زنگ زده بود پای تلفن از ذوقش گریه میکرد و منم این ور جیغ میزدم . خدا رو شکر .ایشالا بقیه مراحل رو هم با موفقیت طی کنه. از ذوقمون دوتایی رفتیم کلی پیتزا خوردیم یه جوری که الان دارم میترکم !!!! سه تا چای هم خوردم 

همینا دیگه . بسه ! خوابم میاد اما نمیرم بخوابم

با خودم درگیرم ! میدونم ! 

نظرات 3 + ارسال نظر
emasis جمعه 30 آبان 1393 ساعت 20:51 http://emasis.blogsky.com/

خب ایشالله اوشون هم موفق باشن تو کارشون ، برا من که نشد

مال اون طفلکی هم نشد که بشه

emasis جمعه 30 آبان 1393 ساعت 20:51 http://emasis.blogsky.com/

خب دیگه ، بعضیا حرف نزنن ممکنه حتی 1 درصد کسی شک کنه که خدا نکرده زبون ندارن خب!

دقیقاااااااااااااااااااااا

emasis جمعه 30 آبان 1393 ساعت 20:49 http://emasis.blogsky.com/

عه!کلاس میری؟خب به سلامتی!!

+من که دانشجو بودمی گرفتمش و حالا باید برم عوضشکنم

فک کنم یه 5 سالی بیشتر شده!

حالا نمیخواد به من فخر بفروشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد